Često postavljana pitanja

Vaš će instalater registrirati instalirani uređaj te unijeti Vaše podatke u sustav. Nakon toga, putem e-pošte primiti ćete jedinstveni kod puštanja u pogon koji se može upotrijebiti za potvrdu i završetak registracije. Instalater je već unio sve potrebne podatke, sve što trebate učiniti jest provjeriti ih i dovršiti registraciju slijedeći nekoliko jednostavnih koraka.

Primanje e-pošte s potvrdom registracije može potrajati do sat vremena. U koliko ni nakon dužeg razdoblja niste primili potvrdu, molimo provjerite mapu sa smećem ili neželjenu poštu. E-pošta Daikinovog Stand By Me portala šalju se s adrese "standbyme@daikin.hr" pa Vas molimo da tu adresu dodate u svoje pouzdane e-adrese. Ako ni to ne pomogne, molimo kontaktirajte izravno servisnog partnera i zamolite ga da provjeri da li je Vaša e-adresa točno unesena i ponovno pošalje e-poštu s potvrdom.

Zaporku možete jednostavno ponovno postaviti klikom na gumb "Prijavite se" na gornjoj desnoj strani početne stranice Stand By Me portala. Zatim kliknite vezu "Zaboravili ste lozinku?" između polja "E-pošta" i "Zaporka" na stranici za prijavu. Nakon toga unesite adresu e-pošte koja je korištena za registraciju vašeg računa na Stand by Me portalu i kliknite na gumb „Pošaljite mi poveznicu za postavljanje nove zaporke“, a zatim slijedite upute za ponovno postavljanje zaporke navedene u e-pošti koju ćete uskoro primiti.